Pinarkorkmazer 36+3′üm ben baya sonlara yaklaştım, gebelik öncesi zaten 2.5-3lt tüketiyordum. Hamilelikte hep 3lt den fazla içtim, son iki aydır sıcaklarda 4lt yi buluyor günlük. Ama şeker konusunda yüksek gibi gerçekten değeriniz çok da bilgim yok ama inşallah olumsuz bir durum yoktur