Aylaa123 DeryArenn hiç almadım direk 3 aylık aldım yeni doğanla 3 ay arasında pek de bir fark olmadığı için bebeğim haftasına göre biraz uzun gidiyordu zaten bende uzunum babasıda uzun onu düşünerek yeni doğduğunda 3 aylık giydiricem
biranne__ DeryArenn ben 4 tane almıştım ama bi 4 tanede annem aldı şuan 8 tane var hanfi birini giyer bilemiyorum fazla fazla hep anneannesi sağolsun 😀😀
DeryArenn Aylaa123 valla bende çok fazla almak istemedim kilosuna göre ilerleyen zamanlarda alırım diye
Semihaoyku Yeni doğan 5 takım falan var zaten hemen buyuyolar 3 aylık çok almak lazım zıbın falan bide kış bebekleri olcafi için kalın uzn almak lazım
DeryArenn Semihaoyku eylülde dogum yapıcam ilk gebeligim neyden ne kadar kullanılır ne almak lazım hiç kestiremedim bende 5 tane takım olarak aldım yeterli gelir heralde 😇
Semihaoyku DeryArenn benmde eylul de 5 takım yeter çorap kalın al tulum 3 aylık ağız mendili çok gidiyo zıbın çok gidiyo eldiven şapka nadir kullanılıyor
Aylaa123 DeryArenn bencede bebek doğmadan doldurmaya gerek yok minyon yada iri bi bebek olursa eşyalar elde patlar heryer magaza intermet elimizin altında dopduktan sonra ihtiyacına göre alışveriş yapılır zaten
minik_kurabiyeee DeryArenn yeter tabikide ben doğum yapalı 5 ay 14 gün oluyor 1 ayı doldurmadan 0 3 ay giydirmeye başlamıştım çünkü çabuk buyuyolar
DeryArenn Aylaa123 kesinlikle bende öyle düşünüyorum insan heves ediyor her gördüğünü almak istiyor 33+3 üm hala hastane çantamı hazırlayamadım ne eksik ne az diye düşünmekten 😀
DeryArenn Tutaste_ evet çok çabuk büyüyorlar aslında kıyafetlerle çok pahalı insan aldığını giydiremezsede üzülür valla