Kızlar 38+2 haftalık hamileyim çok sancım olmuyordu bugünde bir yere davetiydik mangal yapmışlardı bende et tükettim iştahım nedeniyle biraz fazla kaçırdım galiba sonrasında rahatsızlandım sancım oldu zar zor eşimle yürüyüş yaptık sade maden suyu içtim rahatlarsın diye ama yine biraz sancım var ne yapmam gerekiyor yatağa uzanamiyorum belimi duvara dayayıp oturuyorum öyle şimdi acile gitsem sezeryana felan alırlar diye de korkuyorum çünkü doktorum normal doğum demişti