İlk defa doğum yapacam biraz tedirginim doğumun başladığını sancı olduğunda mi anlamamiz lazım yada başka nasıl anlaşılıyor tuvalete gittiğim zaman sanki böyle alttan çıkıp gelecek gibi hissediyorum yere egildigim zamanda aynı his var problem bende mi böyle mi oluyo