tekrarannee93 Kubrak1993 oğlumun 1nin adı göktuğ 2.ci bende düşünüyorum bekliyim belki farklı bişiler duyarım 😬😬😬
DryStr @Kubrak1993 12 haftalık gebeyim dr erkek dedi nasip olursa biz bebeğimize ALPAR ismini koyacağız anlamı Yiğit, kahraman, cesur demek. Sizede fikir olur😊