Megexx
Ben kasık ağrımdan dolayı gittim doktora adette olmuyodum bana ilaç verildi sonra bi parça düştü doktora gösterdim resminş tahllde ultrasonda hiç bişe görünmüyordu düşüğe benziyo dedi sonra adetim düzenli oldu şimdi bu ay kasık ağrım baya var sol kasığımda biraz şişlik hissediyorum ve öfkemi kontrol edemiyorum adetime 5 gün var korkuyorum adet olacam diye 😔 dua edelim de Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın