Goktuggul benim 9. ayın içinde fark edildi ben ondan önce fark ettim bişeyler olduğunu ama hamilelikten dedim kollarımı kaldıramıyordum yorgun bitkin bir haldeydim sürekli uykum geliyordu başım ağrıyordu ve vücudum acayip bi şekilde ödem topladı acile gittim tansiyonuma baktılar 14:10 du sanırım tam hatırlamıyorum direk bana üniversite hastanesine git dediler gittim tansiyon takibi yapman lazım dediler bide 24 saat idrar toplayıp getir dediler yaptım idrarımda 700 küsür protein kaçağı vardı normal sınır 300 bende 700 düşün ve tansiyonum 18lere çıkmaya başladı acilen seni doğuma almamız lazım dediler 38 bişeydi tam hatırlamıyorum şimdi 2 yıl oldu beni suni sancı ile doğuma aldılar bebek seni zehirliyor hemen almamız lazım yoksa sende bebekte hayatını kaybedersiniz dedi ve doğurdum çok şükür doğum esnasında tansiyonum yükselmedi eğer yükselmiş olsaydı beni sezaryene alırlardı doktor kendisi girdi doğumuma proftu riskli diye ama neler çektim yaa o suni sancılar öldürdü beni bide kızım kapıda babasıyla beni bekliyorlardı onun için ağlıyordum bi yandan karnımdakini düşünüyordum çok zordu ALLAH kimsenin başına vermesin başına geleneklerinde ALLAH acil şifalar versin 🙏