Kızlar 1 ağustosta adet olmam gerekiyordu ama olmadım 2 ağustosta kan testi yaptırdım negatif çıktı şimdi 5 gün gecikmiş oldum hala adet olmadım acaba hamile olupta erken olduğu için kanda çıkmamış olabilir mi ve cumartesi gününden göğüslerde ağrı var çok hatta ama hamilelik mi adet öncesi belirtisi mi bilemedim.
Adete bir hafta kala aşırı bel ve karın ağrısı vardı ama adet olmam gereken günde yani 1 ağustosta geçti ve şuan hiç yok akıntım da yok anlamadım ben