BabyAta gebeliğim çok kanamali lekelenmeli geçti ve plesantam asagidaydi herşeyiyle çok ilgilendi bebişim doğdu bugün dikisimin bandajini cikarticakti gittik bebeğimi sevdi çok ictendi ve nedense aramda çok büyük bağ oluştu doktorumla gebelik sırasında almak istedim 🌹