Ebaki ben anlamadım gitti artimedde çok başıma geldi benim hatta o zamanlar korunuyorduk nasıl olur diye şaşırıyorum gidip kan veriyordum 0.100 😂🤦🏻♀️ burada erken gebeliklerde falan yalancı pozitifleri görenler görüyorum bu ara. Bu hamileliğimde eczaneden aceleyle 2 kaset 1 erken gebelik aldım kaset test albi markaydi onun da yalancı pozitif verdiğini çok okudum erken gebelik de artimed di 🤦🏻♀️ kaset testi yaptım gün içinde hiç idrar falan bekletmeden baya koyu çıktı bir yandan asla bu kadar koyu olmaz yalancı pozitif derken bir yandan insan şüphe duyuyor. Ertesi gün de ilk idrarla artimed erken gebelik yaptım ötekine göre baya silik çıktı dedim herhalde kimyasal falan oluyor. Ertesi gün kan verdim 4000 çıktı değer. Artimed yine saçmaladı, bu sefer de yüksek olan değeri silik gösterdi 😂😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️