Kuzgun-_- 3.5 aylık taze anneyim deneyimlerim çok yeni aklına bi şey takılan varsa seve seve yardımcı olmak isterim. Doğumdan bebek bezine, pişiğinden gazına, kıyafetinden bilmem neyine işte ne isterseniz sorun ben burdayım😇😇
Zeynep0830 Kuzgun-_- öncelikle canım bebiş kaç kilo doğdu 2 aya kadar 1 numara kullandınız mama kullandınız mı kullandıysan ne marka birde gazlı bebek mi gaz için neler yaptın
Melike_00 Hayırlı olsun bebeğiniz sağlıkla büyüsün inşallah. İlk bezi kaç adet aldınız ve hangi marka?
Kuzgun-_- Melike_00 çok teşekkür ederim inşallah cümlemizin ki🙏🏻 İlk bezimiz sleepydi bio natural olanı almıştık vallahi baya kullandık çünkü 1.5 2 aya kadar 1 numara kullandık sonra 2 ye geçtik. 42li paketlerden almıştık 4 tane sonradan da 98 li paket aldık 2 tane yani 260 tane felan gitti diye hatırlıyorum
bebeklerimveben_ Melike_00 bebeğinin kilosuna göre sleepy al 1 numara aşırı küçük diğer markaları normal alabilirsin
Kuzgun-_- bebeklerimveben_ normal sleepy küçük evet ama bio natural gayet iyiydi ama dediğiniz gibi kiloya göre almakta fayda var
Kuzgun-_- Af00 biz alırken de gerek yok dediler ama pusetsiz gerçekten nasıl taşınır bilmiyorum o yüzden aldık
Kuzgun-_- Af00 şöyle söyleyim beni o kadar korkuttular ki aylarca acı çekiyosun bilmem ne. İlk yürüyüşten sonra sürekli yürümek açılmak bence çok önemli. Ben ilk gece o kadar yürüdüm ki. Yalan yok 3 gün boyunca tam anlamıyla yatamadım ama 6. Günün sonunda herşey normale dönmüştü diyebilirim. Gayet sağa sola döne döne yattım
Kuzgun-_- Zeynep0830 3600 doğdu 1. 5 ay felan kullandık sonra 2 ye geçtik. Mama ben şuan kullanmaya başladım. Sütüm biraz yetersiz kalmaya başladı aptamil prosyneo kullanıyorum o hem gaz hemde kabız yapmıyo. Gaz için de biogaia damla kullandım hergün aynı saatte vermeye özen gösterirseniz çok etkili. Bi de tabi gaz masajı yapmaya çalışın çok rahatlatıyo