Kızlar 22+2 hamileyim. Bir iki gün çok sert hareketlenme tekmeler hissettim diğer günler daha sakin 2 gündür falann. Böyle olması normal ki bu haftalarda. Yani 2 gün çok yoğun hissediyorum diğer 2 gün yok denecek kadar az. Sanirim bu haftalarda düzensiz oluyor? İnsan merak ediyor 😊😆