Esmaky benim de hicbir sorunum şikayetim vs.yoktu cnm. Ilk günden beri çok güzelbir hamilelik geçirdim bulantım dai olmadı hiç. Taaa ki 29+1 de sancılarım çıkmış göründü ama bende birşey yok yani. Benim ikiz gebelik olduğu için ben erken girdim nst ye .