Selamlaar, buraya yazacağım günü sabırsızlıkla bekliyordum, sonunda bende 40+1 de normal dogumla bebeğimi kucağıma aldım elhamdülillah.. Allah bekleyen tüm hamiş annelere yardım etsin saglıkla kucagınıza alın inşallah.. İnanın tüm zorluklar meleğiniz kucağınızda olduğu an bitiyor hislerimin tarifi yok çok mutluyum 💙🤲🏼👼