Çift isim konusuna karar veremiyoruz fikirlerinizi merak ediyorum🙈
eylulus iki isim daha çok seviyorum ama kıvanç seçtim Ege uyumlu olmamış çünkü 😅
eylulus ben tek isim ve klasik isimleri beğeniyorum.
Femay kıvanç ege veya kıvanç mert düşünmüştük başka kıvanç için uyumlu isim fikrimiz yok🙈
Rumay klasik isimden kastınız nedir😇
eylulus ahmet,ali,selim,osman ,akif ,mehmet ,ömer gibi 💙