_Ecem_
Çok normal canım korkma kendine dikkat et tutunan çocuk ne yaparsan yap tutunuyor ben ilk bebeğimi kalbi durdu diye kürtajla aldırmak zorunda kaldım 9 haftalıktı sonra 2 ay geçti tekrar hamile kaldım o ay taşındık hamile olduğumu bilmiyordum bir yığın iş yaptım ağır kaldırdım falan sonra biraz ağrım oldu acile gittim kan verdim hamileyim yani doğdu ve 2 buçuk yaşında korkma o korkuyu içine düşürme gel gitler çok normal gebelikte