Nazo77 Kaç haftalıksınız genelde 12. haftadan sonra diş tedavisi oluyor, 15 haftalıkken kanal tedavisi oldum, şükür bebeğimde bir şey olmadı ama sanırım diş doktoru size dolgu vs. yaparsa, kadın doğumdan izin almak için bir kağıt veriyor, kadın doğum doktoru izin vermesi için kaşe ve imza atması lazım.