AjdaDiri 2cocuk1-anne bana da öyle dedi sezeryan teri için 34.5 de gece 1 de bebeğim doğdu ciğer geliştirici iğne falan vurmadı bebeğim Şuan küvezde nefes alış verişi farklıymış diye inşallah bir kaç güne kadar çıkar dedi
2cocuk1-anne AjdaDiri Allah şifa versin çok üzüldüm işte işini gerçekten iyi yapan insanlarla karşılaşmak gerek bazıları ise o koltukları işgal ediyor sadece
AjdaDiri 2cocuk1-anne Yoo doktorum gayet iyiydi sadece ciğer geliştiriciyi neden vurmadığını merak ettim