birprensesinannesiiim 2princessmother tutmadı 😁Prensesimin gelişini bekliyorum daha🥴🥴 Altaki sıcaklardan bunalmış doğumu bekliyor 😅😅
Nerminumay birprensesinannesiiim tuttu son düzlük 3. Trimester ama çok bunaltıcı 😅 Alttaki bebişini yeni kucağına almış ⬇️
dogurangaplumba birprensesinannesiiim doğurdum kolik bebemi uyuttum inşallah uyanmaz diye dua ediyorum bende uyucam sabaha karşı 4 te günoo dedik 🤦🏼♀️ alttaki biseyler yemek istiyor ama ne yiyeceğini bilemiyor 🤣
fncrv dogurangaplumba ay tuttu çok açım ama ne yicem bilmiyorum aşağıdaki Mastercchef izleyip acıkıyo
Tutaste_ fncrv yeni yemek yedim ama master chef izliyorum 😀 alttaki kocayı yatırmıs çocuklarla oturuyor bence 😀
Anneoluyorumm00 br2023 tutu iki bebemide yatırdım bel ağrısı çekiyorum şuanda yorgunluktan .. Alta ki ayaklarını uzatmış doğuma gün sayıyor 😂