hayalimmm34 ayrıştırılmış tüp bebek önerilen var mı aranızda varsa süreç nasıl ilerledi son durumlarınız nedir maddi tarafını da yazar mısınız lütfen
Ozlem_Ada_08 hayalimmm34 Genetik incelemeli tüp bebek demek istediniz sanırım Genetik incelemeli kapsamlı inceleme oluyor embriyo Şimdi ne kadar bilmiyorum ama Ocak ayında 370 Euro idi Ben Brüksel Tüp bebek merkezinde yaptırdım Çok şükür 2.kızıma ra hamileyim
hayalimmm34 Ozlem_Ada_08 evet öyle deniyor sanırım sizde neden böyle birşeye gerek duyuldu ilk çocuğunuz içinde mi bu yapıldı ? ve wes testi ile beraber mi bu fiyattı
Ozlem_Ada_08 hayalimmm34 Benim yaptırmam gerekiyordu eşimde maalesef kromozom anomalisi olduğu için Sağlıklı embriyo için şimdi genel olarak ta bildiğim kadarıyla genetikli tüp bebek yapılıyor sağlıklı doğum olması için Maddi olarak zor oluyor ama yapılması gereken bir test
hayalimmm34 Ozlem_Ada_08 evet öyle bizede bu yolu izlememiz gerektiğini söylediler benim daha önceden 2 doğum sonrası bebek kaybım oldu çok şükür bir çocuğum var ama genetik anomali olabileceğinden bu gerekli dendi .. Allah ümitlerimizi hayırla sonuçlandırsın 🤲 teşekkür ederim 😊
Ozlem_Ada_08 hayalimmm34 Amin inşallah🙏 Çok şükür evladınız var çok üzüldüm kayıplarınıza Allah’ım sabırlar versin 🙏🙏