Suey Kızlar şehir hastanesi takipliydim doktor yarın çağırdı iğneyi yapmak için ama süreç nasıl ilerliyor ne kadar sürüyor bilgisi olan var mı acaba
Ezgikurt Suey ben 29. Haftamda vuruldum yatis yapildi yarim saat goz altinda tutulup taburcu oldum hicbir yan etkisi agrisi falan olmadi icin rahat olsun❤️
Zeyyno_ Suey Ben devlette yaptırdım sizin orda nasıldır bilmiyorum ama doktor uyuşmazlık testi yaptırdı negatif çıktı iğne için yatış kağıtları hazırlattı o kağıtlarla doğumhane katına çıktım orda muayene odasında iğneyi istediler geldi vurdular çıktım
Suey Ezgikurt bende yarın tam 29.haftada oluyorum buda kafamda soru işaretiydi rahatladım 🤗5yasinda çocuğum var süreç uzunsa yanımda goturmiycem babaannesi terste kalıyor mecbur oraya erkenden birakacam
Ezgikurt Suey benimde oglum 4 yasinda anneme birakmistim her ihtimal ama 1 saat icinde ciktim hastaneden sorun yasamadim ins sizinkide rahat gecer dogum katinda vuruldu igne
Zeyyno_ Suey aç veya tok fark etmiyor iğneyi ben kendim almadım ordaki hemşireler istedi getirdiler bazı yerlerde doktor aldiriyomus galiba burda bı kaç kişide duymuştum