Kızlar acil fikrinize ihtiyacım var bu ay gebelik bekliyordum ayın 29’unda test tuttuk yoktu gebelik beta altıya yükselmişti ama doktorlar gebelik yok dedi üçünde regl olmam lazım yalnız günüm geçiyor hala herhangi hiçbir regl belirtisi yok normalde gecikmeleri olmaz sizce gebelik var mıdır