Egelikiz Kızlar ben bu ay ovulasyon testiyle yumurtlamayı takip ettim 24 pik 25 catlama oldu uygulamada bat 10 gösteriyor bugün çok az kahverengi leke geldi bugün 11. gün bu leke yerleşme lekesi olabilirmi test negatif çıkıyo ne zaman çıkar varsa teste 😉
Minkkk Egelikiz eğer kesilirse canım yerleşmedir az miktarda olacak ve 1 2 gün ancak gelecek diye biliyorum benimde 25i çatlamaydı 7 si gösteriyor bat kasık batmam ağrım karın ağrım ishalim var
minisinannesiiiii Egelikiz benim de ilişkiden tam 11 gün sonra açık kahve leke geldi sonra ki günde geldi daha gelmedi ,leke geldikten 2 gün sonra(sali) test yaptım negatif çıktı ertesi gün(carsamba) bir daha yaptım negatif ,cuma kan verdim beta 170 hamileymisim
Babyndmummy Benim de 24 temmuz yumurtlama 25 temmuz çatlama bat 6 temmuz henüz gelen giden yok. Bu ay çatlamadan sonra 1 hafta süren kasık ağrısı batma yanma oldu son iki gündür çok daha az ağrı vs. var henüz test yapmadım gecikmeyi bekleyeceğim
Minkkk Babyndmummy aynı belirtiler Çatlamadan sonra kasık ağrım azaldı ama geçmedi şimdi de yine hafif batma var
Minkkk Babyndmummy yok yapmadım gecikmeyi bekliyorum. Bir kere antibiyotik kullanmam gerekiyordu hamilelik var mı diye baktırdım beta 5.20 çıktı sınırda sonra adet oldum boştan yere umutlanmamak için bekliyorum
Egelikiz minisinannesiiiii Ayy InsaAllah bendede öyle olur güzelim 🤲🏻❤️❤️bugün yine gelmiş kahverengi akıntı ama testte çıkmadı birsey biraz önce yaptım sabahta çıkmadı maalesef elimde testte kalmadı 😥😥 adet gelmezse bida denerim artık hayırlısı 🤲🏻❤️❤️
Egelikiz minisinannesiiiii Canim yerleşme kanaması olduğunda kasık ağrın olmuşmuydu adet gelcecekmiş gibi 😉 başka belirtilerinde varmıydı 😉
minisinannesiiiii Egelikiz evet ben olucam sandım çok bekledim adet olmayı hatta ha oldum ha olucam gibiydi
Egelikiz minisinannesiiiii Benimde öyle canım sol kaşığım agrıyo adet olacakmışım gibi ama kahverengi akıntı hala geliyo pek sanmıyom ama hayırlısı inşaAllah benimkiside yerleşme kanamasıdır 🤲🏻🥰🥰mucizem gelmiştir bu sefer 🤲🏻❤️❤️
Egelikiz minisinannesiiiii Rabbim bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin güzelim 🤲🏻❤️❤️ çok Sagol güzel bilgilerin için Allah razı olsun 🤲🏻🤲🏻 Dua et benim içinde bende alırım inşaAllah o güzel haberi bu ay 🤲🏻🤲🏻🥰🥰
minisinannesiiiii Egelikiz inşallah canım benim Rabbım yuvani şenlendirir inşallah ,benim abimde yıllardır yuvasına kuş konması bekliyor o yüzden her gün duamdır Rabbım isteyen herkese nasip etsin diye 🩷🩵
Egelikiz Benimkisi yerleşme kanaması değilmiş kızlar adetim geldi 😥 inşaAllah sizler güzel sonuç alırsınız 🤲🏻❤️❤️