Hulyaismail Kızlar bugün doktora gittim nst sancım çıktı kendimde hissediyorum sanciyi biraz önce peçete beyaz sümüksu cok az bisey geldi bu nişan mi akıntı değildi ona eminim
eozlem Bir acile gidin. 26. haftada benim de başıma geldi 1 hafta yatış verildi. O sırada ciğer geliştirici iğneler ve magnezyum serumlar takıldı, ilaç tedavisine başlandı.
eozlem Hulyaismail nidicard ve endol kullandım. Endolü 32. haftada bıraktım. O zamana kadar günde 15 adet hap içiyordum. Şimdi 26 haftalık olduk. 37′ye kadar nidicard kullanmaya devam edeceğim. 38de bırakacağım. Bırakınca sancıları hissetmeye başlayacaksın ve açılman olacak dedi doktorum.
Dilan_Deniz Hulyaismail en iyisi bnm kız kardeşimde yakın zamanda doğum yaptı önce nişanı geldi kanamam oldu diye aradı tam sakinleştirdik ki suyu geldi arkasından hemen panik yaptık gittik devlet aciline normal doğum yapıcak bi insan yürür açılma olsun diye ama bunu yatırmışlar öylece bekliyorlardı
Hulyaismail birkimseee kasik ve bel ağrım bebek bebegin kafasi asagda zaten bugün kontrol vardı dr ilaci 4 doza çıkardı bakalim bekliyorum
Bir_anneeee eozlem endolu kaçıncı haftada başladınız agriyimi kesiyor benimde kasıklarımda var ağrı 😕
eozlem Bir_anneeee endolün hem fitil hem hap versiyonu var. Doktor bana hap olarak verdi. 26-30 arası kullandık. Ne kadar sancıyı ve açıklığı engellese de bebeğin suyunu azaltan bir ilaç. Bir ara kontrole gittiğimde doktor suyun mu geldi diye sordu hatta. 12′den 4′lere düşmüştü. 2 gün ara verip normale döndüğü için tekrar başladık. 30. haftadan sonrası zararlıymış kullanımı
Rose_ten Nişan kanlı sümüksü akıntıdır kahverengi de olabiliyor. Beyaz sümüksü akıntı gebeliğimin başından beri bende var progesteron hormonun artmasından dolayı diye açıklamıştı doktorum. Ama tabii aklınızda kalmasın doktorunuza iletin sancı çıkmış ya ne olur ne olmaz
Hulyaismail Rose_ten bu akıntı değil eminim sümüksu bir yapıya sahip ama kanli degil beyazdi herkes de kanli olmuyor die biliyorum