Şuan 37 +2haftalik gebeyim.bebegjm.hipoplastik sol.kalp.sendromlu dogacak ama doktorumuz izinde 39+2ci haftada izinden gelecekmiş bugün doktorumuz 39 dan önce gelirse müdahale edemem ben yokum dedi sizce beklermi 39 aladağ yada 39dan önce doğacak olsa bi belirti bsy oluyormu aniden mi.oluyir çok tedirginim ilk gebeliğim kendini belli edermi öncesinden bilginize ihtiyacım var bebegjm kiz bebek