Leyla988 Kızlar iyi akşamlar ben 11 haftalık hamileyim karımda kırmızı çizgiler başlıyor 1tanesi var tam beli bunun böyle erke diylmi olması? Bide biraz geziyim iş görüyüm ayaklarmla belim öldüryor beni erken diylmi böyle şeylerin olması? 🥲❤️
suadeeee Leyla988 ilk gebeliğiniz mi eğer ikinciyse diğerinden kalma olabilir ama ilkse çok erken ilk 3 ay kilo bile alınmıyor doğru düzgün
Umayy1 Leyla988 ay simdiden nemlendirmeye baslasan iyi olur benim ilk 7 ay hicbsym yoktu önemsemedim olmaz bu saatten diye nemlendirme falanda yapmadım 8.ay bir giris yaptım karnın bacaklarım bianda catladi
elif475475 Leyla988 kilolu musunuz normalde acaba. Çünkü daha çatlak için erken ben de 13 haftalık oluyorum ama yavaş kilo aldığım için catlama çok yaşamıyorum
Leyla988 suadeeee ilk ama karımda kırmızı bişey çıkmşş tek çatlak gibi kime gösderiyorumsa şimdiden başlamşısa çok olucak senden bunlar diyo
suadeeee Leyla988 evet öyle gerçekten şimdiden başladıysa çok fazla olur bi çaresine bakın krem olur yağ olur benimde son aylarımda aniden oldu 2. Hamileliğimde 1. De hiç yoktu ama bi başlayınca bir sürü oluyor siz dikkat edin ve bol su için çok etkisi oluyor
elif475475 Leyla988 ani kilo artışı da çok çatlak yapıyor o yüzden hep kontrollü kilo alın. Benim son aylarda hızlı kilo almasam sıfır çatlak olacaktı ama bunu bilmeyip yedikçe yemiştim. Sonrası çatlak doldu tabi. Ama şimdi bu ikinci olduğu için tecrubeliyim yavaş yavaş kilo almaya başladım hiç de çatlak oluşmadı
Niloyaaaaa Leyla988 Lierac, Bio oil, Hindistan cevizi yağı canım bunlardan birini ya da 2 sini al düzenli sabah akşam kullan bir de bol su iç
Leyla988 elif475475 fazlada iştahım yok şu aralar niye böyle olduysa 🤷🏻♀️ kırmızı reng bide beyaz diyil
elif475475 Leyla988 çatlaksa kesin krem yağ kullanmaya başlayın bence. En azından ilerlemesi yavaşlar.