Kaderree Kızlar merhaba. 19 haftalık hamileyim 5 haftalıkken 8 cm miyomumun olduğunu öğrendim. Aslında daha önce doktor muayenesi oldum çocuk istediğim için ama doktor miyomumu farketmemiş. Miyom ile hamile kalanlar varmı aranızda ?
Aylaa123 Kaderree 7 cm kistim var yumurtalığımda hemde çok uzun zamandan beri bana da hamile kalmak zor olduğu söylenmiştş ama korunmasız 2. Ayda hamile kaldım hala duruyor bebeğe hiç bir zararı yok . Doktor hamilelik süresince küçülebilceğini söyledi 26 . Haftam bitiyor henüz bir küçülme belirtisi yok eğer doğum sezeryana giderse zorunlu olarak onuda alıp temizleyeceğini söyledi çünkü ben normal istiyorum. Hamilelğimde bir risk fekanda yok en başından beri çok iyiyim allaha şükür
Sevcan62 Kaderree sizi korkutmak istemem ama benim 3 buçuk cm miyomum vardı 7. Ayda 7 buçuk cm oldu ondan sonra bebek büyüdükçe rahmin arkasında kaldı doktor göremedi kimisinde büyüyor kimisinde küçülüyor hamilelikte bende büyüme yaptı onun dışında bebeğe herhangi bir zararı olmadı 37. Haftadayız ama miyomun konumu önemli benim ki rahmin sağ arka tarafında
cLearQueen Kaderree benim de miyomum var 5 cm rahim agzinda o yuzden normal dogum yapamicam sezaryenle onu da alcak dogumda. Büyüyebilir kanamalı gebelik olabilir demisti ama olmadi cok sükür
Beybiik Kaderree 18 haftalik hamileyim 8cm miyomum var doktorum çok alakasız yerde seninki sezeryanda alırız dedi
Tgceuzn Canım ben tüp bebek ile hamile kaldım miyomum vardı 5 cm doktorum aldırmayı önermedi hamile kaldım suan 37+2 oldum miyom 7,5 cm oldu ve 2 tane daha oluştu hamileyken 2 cm ve 3 cm onlarında boyutu
Kaderree Tgceuzn Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. İlk miyomun olduğunu öğrendiğimde çok kötü olmuştum. İlk gebeliğim ve doktorum 8 cm miyomu nasıl farketmez dedi. Çok şükür bugüne kadar gelebildik.
hermione_granger Miyom varmış ama detaylı ultrason da öğrenildi benimde bir sorun olmadığını söyledi doktor bana
Kaderree hermione_granger Evet çok şükür ki bir sıkıntısı olmuyor muş ama bunu öğrenmem biraz zamanımı aldı. Psikolojik olarak yıprattı.
Tgceuzn hermione_granger ilk 6 ay rahim ağzına yerleştiği için sezeryan olursun demişti doktorum yeri değişirse normal de olabilir dedi suan sağ kasığıma doğru geldiği için doktor normal doğum olabilir sorun yok dedi
Kaderree Aylaa123 kist ve miyom ikisi farklı şeyler diye biliyorum. Eğer dediğiniz şey miyom ise kişiden kişiye değişiyor herhalde belli bir zamana kadar büyüyor hormonlardan dolayı sonra duruyor. Ama kendiliğinden kaybolur mu bilmiyorum. Doğumum sezeryan olacaksa da onunda alınmasını isterim açıkçası. Kütle gibi karnımda duruyor ve hissediyorum. Çok rahatsız ediyor.
Kaderree Sevcan62 5 hafta da 8 cm ile başladım 19 hafta 10-11 cm oldu ve dışa doğru büyüyen bir miyom sübseröz galiba. Bakalım bebek büyüdüğünde ne olacak. Siz karnınızda bir sertlik hissetmiyor musunuz. Benim hep sol tarafımda yumru gibi 😬
Kaderree cLearQueen Rabbim sağlıklı doğumlar nasip etsin. Bir sıkıntı olmaz inşallahh. İlk gebelik olunca biraz endişeleniyor insan.
Nurtzn Kaderree merhaba bende miyomla hamile kaldım 10 cm ye kadar büyüdü 22.haftada büyümesi durdu.Ama o haftaya kadar dayanılmaz ağrılarım oldu şimdi yok.Doktorum doğumdan sonra kendiliğinden yok olacak dedi.Önemli olan bebeğe zararı varmı :) benim velet yastık yapmış üzerinde yatıyodu
Kaderree Nurtzn Benim ağrılarım olmadı çok şükür olan ağrılarda hafif düzeydeydi ama hafta ilerledikçe nasıl olur bilemem. Miyom kan ile besleniyor Rahim en çok kanı bebeğe gönderdiği için ve miyom kan alamadığı için ağrı yapabilir dedi doktorum. Normal dedi artık. Ama baskısını çok hissediyorum.
Minnaksever Kaderree evet benim iki gebeliğimde de vardı ilkinde biraz tehlikeli yerdeydi bunda normal yerde doktorum hiç takma o sivilce gibi bişey dedi
EbruAysen23 Kaderree Ben 18mm miyom vardı bebek oluşacağı yerde hemde riski olur demişti düşük vs bizde korktuk aldırdık 10 ay sonra aldırınca gebe kaldım
Kaderree EbruAysen23 Rahim içinde olan miyomlar bebeğin tutunmasına izin vermiyor muş. O kadar çok araştırma yapmıştım ki. Ama şuan hamilesiniz çok şükür ki. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙌
Sevcan62 Kaderree bazılarında çok hızlı büyüyor ya hormonların etkisiyle bende bazen ağrı atıyor ama elime yumru gelmiyor herhalde arka tarafta kaldığı için 😅