100924 Kızlar tetanoz aşısı yaptırdınız mı ben bugün yaptırdım bir doz hafiften kolum ağrımaya başladı hemşire ağrır demişti zaten ama başka yan etkileri olur mu onu merak ediyorum yaşayan var mı
denizleo09 100924 yapıldığı gün hafiften bi ağrı oluyor bana parol içebilirsin demişti ertesi günü bekledim geçmişti hiç içmeden atlattım
denizleo09 Esra_nurr bende korkudan 1 hafta ertelemiştim. Minicik bebek iğnesiyle yapıyorlar hiç acımıyor :)
FREYA09 Sadece 1 gece üzerine yatamadım o kadar duş falan 12 saat sonra almıştım malum havalar çok sıcak
denizleo09 100924 bende ateşten filan korkmuştum bu hafta ikinci dozu olacağım kolay geçiyor hiç korkma, çok geçmiş olsun
Kym3456 100924 Normalde iki aşı oluyorz dimi çünkü ilk gebeligimde bir tane yapmışlardı ikincisini yapmicaz dediler bu gebeligimde iki diyolar şimdi de. Kafam karıştı o yüzden soruyorum
Oztrkhtc 100924 Çok ağrı oldu mu yaptırırken arabam bugün yok yürüyerek gidip döneceğim bir sıkıntı olur mu 🥹 çok korkuyorum
Dilan_Deniz 100924 bn ilk hamileliğimde oldum 3 buçuk yıl oldu bu hamileliğimde istemedim aşı olmak doktorunda karşı çıkmadı