Ketii canım bende sezeryan oldum hatta bende kavanoz kavanoz kayısı hoşafı ile meyve suyunu yapmıştım ama doktor kesinlikle içmiyorsun gaz yapıyor kayıso dedi diye içemedim, ve evet kettle bol bol granül kahve bitter çikolata götürmüştüm baya rahatlattı beni birde evet sıcak su torbası kesinlikle al ben hem ksrnıma hem ayağıma hem göğüslerine koymuştum, inanması güç ama iki gün önce kayısı suyunu içtim hakkaten bebeğim sabaha kadar gazdan perişan oldu