Süper bi doktor her soruma güler yüzle cevap veriyor ultrasonda herşeyi çok güzel anlatıyor birde benim nst de sancı çıktı ilk nstemdi beni tekrar ultrasona aldı erken doğum yapabilirsin ama net bişey diyemem herşey yolunda asla korkma bebeğimiz aceleci olabilir dedi 36+6 doğum yaptım muhteşem bir kadın acile gittiğimde onun nöbetçi olduğunu görünce ayrı bi mutlu olmuştum