Babymom07 Anneler siz ne kadar süre emzirdiniz bebişlerinizi 2 sene diyorlar ama bana sanki çok uzun süreymiş gibi geliyor
Nymphadoraa Babymom07 yaklaşık 22 ay emzirdim. Anneye ve bebeğe göre değişiyor bu durum.sütünüz olduğu sürece emzirmek güzel
Kayraninnannesi Babymom07 Zaman çok çabuk geçiyor inanın🥹 oğlum bu ay 2 yaşına giriyor hala emziriyorum birkaç ay sonra bırakacağım yavaş yavaş başladım 🌸
Merryy Babymom07 oğlumu 16-17 ayına kadar emzirdim kendisi bırakınca bende devam etmek istemedim emseydi devam edicektim ben ama çevremde de hazır kendisi bırakıyor ileride çok zor olur bıraktırması diyince kesmiştim 🙈
Ayseelif Merhaba ilk kızımı çalıştığım için 4 ay emzirebildim İkinci kızımda evdeydim 23 ay emzirdim çok zor bıraktı Bence 2 sene emzirilmeli şimdi 3. Ye hamileyim 2 yaşına kadar emzirmeyi düşünüyorum ☺️
Aylaa123 Babymom07 henüz bebeğim yok anne sütü bebekler için çok faydalı ama 2 sene bana çok uzun geliyor ve bırakması zor oluyor genelde bağımlılık oluşturduğu için bebeğim emerse eğer 1 yaşına kadar emziririm ben benim düşüncem böyle yani
Dilan_Deniz Babymom07 umarım 2 yıl emer bebek çünkü bnm oğlum 4 ay anne sütü aldı istemedi sonrasında mama başlamak zorunda kaldık,keşke emseydi çok istedim ama olmadı,olsun sağlıklılar bunada şükür