minikkcivcivv Normal doğumunu yapan anneler tecrübelerinizi paylaşırmısınız ilk doğuma göre daha mı kolaydı😇😇
Moonfaced minikkcivcivv Öyle diyolar ilk normal doğumum zordu doktorumda bu kolay olacak vücudun doğumu tanıyor artık dedi 1 haftam kaldı görece bakalım 😀
Booksandcats Ben daha hiç doğum yapmadım ama çevremdeki herkes ne yaşanacağını bildikleri için daha rahat olduklarını söylüyorlar
Booksandcats minikkcivcivv hiç bilmiyorum vallahi doğumum yaklaştıkça soruyorum herkese dün 5 tane normal doğum yapmış bir kadınla konuştum ilkinden sonra diğerleri fırlayarak çıktı dedi ama tabi kötü hikayeler de var aralarında 🥲 hepimizin vücudu farklı yaşamadan da bilemeyiz sanırım 🥲
minikkcivcivv Moonfaced açılma daha kolay olur o zaman benimde 2. Doğumum olacak normal istiyorum ama nasıl olacak endişeliyim😅😅