tani Kızlar her kese selam . Bebeğim 3 aylık ve bizim acilen yurtdışına taşınmamız gerek . Uçakla 2 saatlik yol . Ancak çok korkuyorum, bu yolculuğun bebeğime zarar vermesinden korkuyorum. Aranızda hiç minik bebeğiyle yolculuk yapan oldu mu?🥺
Aylaa123 tani benim arkadaşım bebeği doğdundan beri ucakla ülke ülke şehir şehir geziyor ucağın bebeğe ne gibi bie zararı olabilir ki basınçtan kulakları rahatsız oluyor ondada ucak havaya kalkarken emziriyordu kulaklaeı tıkanmasın diye
Rvd Amerika’da doğum yapıp gelenler var, sorun olmaz diye düşünüyorum için rahatlasın istiyorsan bir doktora sor canım