1 haftadır sol kalçam aşırı ağrıyor, bacağım uyuşuyor geçen salı biraz sancım çıkınca alttan muayene oldum 1 parmaklık açılma olduğunu rahmimin yumuşadığını söyledi doktor üç günde bir kontrole gelmemi söyledi. Sonrasında hiçbir belirti yaşamadım geçen sabah 05:30′da aşırı karın ağrısı ve sancı çektim 3-4 dakika sürdü ama canımdan can gitti resmen. Doktorum bol yürüyüş ve ilişki önerdi dün ilişki yaşadık eşimle hafiften sol kalçam da ağrı başladı sabah uyandım bütün kalçam ağrıyor, oturup kalkarken zorlanıyorum, çok fazla baskı hissediyorum sürekli lavaboya gitme ihtiyacı duyuyorum ve midem bulanıyor. Sancım olmadan da doğum başlamış olabilir mi anlayamıyorum