M-Urass_Mom fairytale_ 10 haftalık demiş bebişi için canım. Bana erken haftalarda kanama alanının görülmesi için ultrasonla bakabiliriz denilmişti acilde 🤷🏼♀️
Eda1254 _dogus123 yani acillik durumunuz yoksa niye acile gidesinizki doktorlar zaten başta bı ayda bir bakmayı uygun goruyolar korkunuz ve endişeniz varsa başka bı doktora randevu alın baktırın kendi doktorunuzada kontrol zamanı gidin
Nur0653 Ben hic 1 ay üstüne gitmedim 15 gün arayla kan sonra sonuç gidiyorum en fazla 3 hafta randevude hemen bulamiyorum yani taramalara cagirmiyor mu sizi yada cok erken haftalarda gittiniz için çok bekliyorsunuz
myavocado _dogus123 iki tarama için 12. hafta gidilmesi gerek aslında neden çağırmadı ki doktorunuz, 14. hafta geç değil mi ikili için
_dogus123 myavocado 12 haftamda gidecem zaten tarama için son iki haftam kaldı ondan danısmak istedim size acile gitsem bakarlar mi diyw
myavocado _dogus123 ay ben 10. Haftadasınız ama 14′te gideceksiniz diye anladım. Bakarlar tabi acilde, şikayetinize göre Ama eğer şikayet yoksa bence boşuna gitmeyin