Kızlar ikindinden beri geçmeyen bi acı var karnımın içi ama tek taraflı sağ tarafım hareket etsem acıyor ağrı yok ama acı bar özellikle o bölgeye bastırınca çocuğun hareketlerinde sıkıntı yok çok şükür hissediyorum ne yapsam geçer içten yırtılıncıda karnının içi böyle acır mı başına gelen var mı