Yusufun_Annesi22 Ağrım sızım yok sıcaklarda etkilemiyor pek beni ama oğlumun inadı zırt pırt ağlaması bitiriyor beni
Turannnurr01 Beheheh kaçıncı haftada kararlastirdiniz ya ben 34 teyim hala belli değil diyor sezeryan istiyorum diyorum
Eslam Turannnurr01 36+5 de ntsye girdim sonra sezeryan istiyorum gün belli olur mu dedim 39 hafta hesaplayarak hemen günü söyledi
Eslam Beheheh rabbim kimsenin kucağını bos koymasin herkese su gibi doğum nasip etssin insallah isteyen herkese de hayirlii saglikli evlat nasip etsin amin :)
Beheheh Turkanbal valla ben 4 hafta sonra finiş bitiyor Allah’ın izniyle💃😁 geride kalanlara başarılar ve bol sabırlar diliyorum 🙏😁