Çok az bir zaman kalmış. Sabredin 💕 O cennet kokusu dayanılmaz biliyorum ama kendi isteğiyle kendi istediği zaman gelmesi daha iyi değil mi? 🥰 Kaç haftadır neler neler çektik, az daha sabırrrr 🤰🏻 32+2′yim 40+6′da falan doğsun istiyorum ben, öyle dolu dolu doldursun haftasını. Normal doğuma engeliniz varsa bir şey diyemem, sadece kendi tercihiniz ise de bir şey diyemem ama sabırsızlıktansa sezaryen tercihiniz; yapmayın, biraz daha bekleyin 💕