Edizhr gayeinal98 bende Perşembe günü çatlatma iğnesi yaptım ama sanki olmayacak gibi bir his var içimde
nisaaa5400 gayeinal98 benimde bat 17 canım beklıyoruz bakalım sadece biraz halsizlim oda sıcaklardandır heralde 🤷🏻♀️
Zeyno_01 gayeinal98 Temmuz da 10unda oldum bakalım bekliyoruz göğüs uçlarım şişti be ağrıyor dokunamıyprum birde çok oturunca kaşık bölgem böyle havalanır gibi ağrı giriyor 😕
nisaaa5400 birde kızlar benim yumurtlama 1 ağustostu hala çok akıntım var günde 2 3 kez çamaşır değiştiriyorum sizce neden