Merhabalarrr uzun bir aradan sonra tekrar buradayım 🫣
İlk bebeğime aşılama tedavisi sonrası kavuştum ve çok zor bir gebelik süreci geçirdim..
34 haftalık doğdu minişimm veee yaşadığımız onca şeyden sonra çok şükür sağlıklı bir oğluşum var ♥️🥰
Şuanda 31 aylık ve 2. bebeğimi düşünüyorum ☺️
Tabikiii doktor kontrolüne felan gittim tekrar aşılama tedavisine başlayacağızz
Biraz gerginimm açıkcası, tekrar aynı şeyleri yaşar mıyım diye ama bir yanımda çok istiyor 🙈🥰
Sanırım birazda heyecanlıyımm 🌺
Sizce çok mu erken 😅👶🏻