ilkerbu karnımda öldü 4 aylık derken doğmadan nedeni bulunmadı genetik test iyi çıktı yalnız kanımda pıhtılaşma varmış düşük değerde diğer bebeğim oyüzden ölmedi ama bunda Her ana karşı iğne ve hap kullanıyorum Allah’a şükür bu haftaya geldi Allah’ın izniyledir kucağıma alırım inşallah onun stresi çok yordu beni