ezgi-esk Pinaargunes Yeni doğan 200 civarı kullanılıyor. Slepy kalıbı aşırı küçük 1 numarası prematüre gibi. Ben molfix kullandım 200 220 civarı kullandım galiba 3 sene oldu net değil kafamda