Merhaba hanımlar,
Anlamadığım bir husus var, size danışmak istiyorum. Gördüğüm kadarıyla hastane çantasına ateş ölçer, bebek bezi, alt açma bezi, burun aspiratörü vs. koyuluyor. Bebeğin ve benim özel kıyafetlerim, şahsi birkaç ihtiyacım harici zaten bunları hastane sağlamıyor mu? Koymak mı gerekli? Koskocaman hastanede ateşi ben mi ölçeceğim ki gerçekten bilemedim kafam çok karıştı. Ben yanıma kişisel kullanımımda olabilecek kıyafet ve bebek eşyası almayı düşünmüştüm, lütfen önerilerinizi yapabilir misiniz, sanırım bu haftalarda çoktan hazırlamam gerekirmiş azcık geç kaldım🙊