Deniz315 Hanımlar merhaba çatlaklara öneriniz var mı geçti mi doğumdan sonra ben bioderma krem falan kullanıyorum bir sürü de yağ ama şimdi 38 haftaya girdik göbeğimin asagısında ve kalçamda çatlak var beyaz tenliyim öneriniz var mı nasıl geçti mi ?
Sumeyyeky Deniz315 2 ay oldu tabii ki geçmedi renkleri mordan pembeye döndü beyaza dönünce önemsemem herhalde
Hulo2105 Deniz315 ben çatlamadım ama popomun tam iç çamaşırı içinde kalan kısmı biraz çatlamış mor olmuş ama doğumdan sonra rengi açılırmış. Tamamen geçmiyor maalesef ne sürersen sür
Booksandcats Henüz beyaza dönmemişken kantaron yağı sürmemi önerdiler bana beyazladığında daha az belli oluyormuş 🫠
Hulo2105 Deniz315 ya benim önceden de biraz vardı oralarda ama beyazdı gözükmüyordu belki renk almıştır sadece. Beyaza dönse de yeterli zaten görünen bir yerde değil😂😂