Nart Fatmacaglar benn varım 10+2 haftalığım 3 günden bu yana kasıklarım ağrıyor hafiften arada bulantım bitti sandım ama bugün yine oldu çok kötü oldum resmen bütün gün yatıyorum
Fatmacaglar Nart benim de bu ikinci gebelik ama böyle bi bulantı birinci de yaşamadım herşey çok kötü kokuyor herşey inşallah sonuna kadar böyle gitmez
Nart Fatmacaglar benim de ikinci gebeliğim ilkinde de bulantım olmuştu ama bukadar kötü olmamıştı yemek resimlerinden bile midem bulanıyor zar zor yiyorum bir yandan da korkuyorum acaba yeteri kadar beslenmediğim içn bebeğime etki eder mi diye
Tugceaker Bende 10. Haftadayım miğdem çok ağrıyo önce tansiyon düşüklüğü yaşadım onu atlattım derken miğde kramplarım bulantılarım özellikle sabah kalkar kalkmaz yaşıyorum bu sorunu
Mervealya1992 Fatmacaglar bırgun iyi birgun kötü kusma yok bulantı var nefret bısey yaa valla soqudum hayattan