Zor bir normal doğum yaptım. Normal doğurmak için de epey çabaladım. Sezaryen desem doktor kabul edecekti çünkü birkaç sıkıntı vardı ama şimdi olsa yine normal tercih ederim. Sancı anları zordu, doğum da zordu. Ama doğurunca hepsi bitti gitti. Biraz dikiş acısı çektim ama o sezaryende de var. Her anını yaşadım, mutluyum.