Umrany_ Haftaya girdim tatile geldk ama havuza girmiyorum ama denize girmekte sakınca yok diyorlar sizce doğru mu giren varmı bir sıkıntı oldumu acaba
Meral0147 Umrany_ 13 haftalığım denize girdim hiçbir sıkıntı yaşamadım bir tehlikeniz bir sorun yoksa olacağını dğşünmüyorum
EksiErik Umrany_ selam, doktorum benimde musade etmisti Deniz icin sadece mayonu degistir demisti cikinca islak kalma demisti.
Alyask Umrany_ 11 haftalıkken gittim bi sıkıntı olmaz siz ıslak mayoyla durmayın bir de havuza girmezsenız iyi olur ben hıc gırmedim sadece denız
Deletedmom_115 Umrany_ havuzu önermem toplu havuzlar ne yazık ki mikrop yuvası ama denize girin çok fazla ıslak kalmadın alt kısmınız elinizden geldikçe değiştirin hijyene dikkat ederseniz hiç bir şey olmaz ben ilk ayda girdim şimdide giriyorum