arkadaşlar merhaba. 8 haftalık gebeyim. en son 6. hafta kontrole gidebildim, keseyi ultrasonda gördük fakat bebek henüz oluşmamıştı geç döllenme olabilir 2 hafta sonra gel dedi doktor. dün çamaşırımda hafif kahverengi leke gördüm. epey korktum. ama doktora gidemeyecek bir yerdeyim şu an ulaşımım zor. yarın akşam ankara’ya geçeceğim öbür gün doktor randevum var. kanama devam ediyor fakat kırmızı renkte değil, koyu kahverengi renkte. sanki adet günlerinin sonundaki akıntılar gibi. ama düne göre arttı. ve bu arada regl döngüme göre su an adet günlerimdeyim. benzer durum yaşayanlarınız oldu mu? yerleşme kanaması olabilir mi? ağrı vs yok bu arada. sadece lekelenmem var.