Rabiamina yok ya o anlamda demedim ben ama çok haklısınız söylediğinizde. Herkesin maddi durumu bir değil.
Böyle bir gelenek var anladığım kadarıyla. Annelere de bir takı veya hediye alınıyor doğumdan sonra. Belki yanlış anlamışımdır dediğim gibi buradan öğrendim ben de 😅