1Papatya__ Merhaba 18+2yiz sağ kasığımda 1,5 aydır yürüyemeyecek kadar fazla ağrı var. Özellikle hareket halindeyken çok oluyor. Üzerine zor basıyormuşum gibi hissediyorum. Doktor ya kas yada kemik erimesi olabilir dedi. Bu durumu yaşayan var mı?